17 Jun 2010

Daftar UiTM Shah Alam

23 MEI 2010.........

ms ni hri Ahad...aku bgn smbhyang sbuh lpas tue,aku smbg blik tido...ms nie aku da kt rmh spupu aku di Labu Negeri Sembilan dgn family aku.....diaorang hntar aku akn hntar aku ke UiTM Shah Alam...ms nie brat sgt nk pergi ke UiTM tue.....ntah...xtahu sbb pe...sbb tue aku smbg tidor blik lpas solat sbuh....aku bgn pkul 8 lbh...aku brsiap2....dan kami pun bertolak ke Shah Alam...aku pergi dgn perasaan yg bercampur baur..mcam2 aku rasa....dah smpai tue,kami tnggu bas di Masjid Negeri Selangor.....kami pun naik la bas ke UiTM....hehehe...dlm bas tue sesak amat...msa tue,aku dah nmpk rkan sblik aku...Farid Nazzreen & Erickka Farisse.......amboi sdapnya nma....hehehe.....aku tinggal di kolej kediaman PERINDU.....yg membawa banyak kerinduan...huhuhu....lpas hbs isi smua borang2,family aku pn mninggalkan aku....hehe....tp plik,aku x la rsa sdih sgt...hehe..rsa biasa je....lalu bjln la aku pulang ke blik ku..1106...msk2 blik tue,Erik beri salam kt aku...hehe.....dia org prtma yg bg slam kt aku..aku ms tue mlu2 kcing lg...haha....dlm blik aku,da 8 org....Erickka Farisse,Farid Nazzreen,Hafiz,Azizan@Jijan,Azuan klantan mari,Bro Mutmain & Arif si bdk STAR...hehehe....alhamdulillah...smuanya okay jer....km mla bknalan di antara satu sama lain.....hehe...smuanya okay...diaorang nie pn baik2 blaka...boleh tahan baik...hehe....Azuan org Klantan mari,dia ni mla2 diam jer....pastu bru dia tnjk belang......rpanya dia ska bgurua....tp bla tme nk date,slalu km kna blik dlu....dh pmalu dgn prempuan...hehehe...org perempuan call,x angkat...msej jer mahu...bgs2...haha...Mut plak mgalami sindrom ptus cnta..ksian kt dia.....hehe...x pa la....aku mgalami sindrom obses kat kcing...hee...Farid?dia mngaku dia bta IT tp aku x mgaku walaupn aku kdg2 bta IT gk...hehe......Erik?haaaa...bdk nie....ni bdk MTD...jgn main2...ganas beb...x da ah...okay jer.....Arif plak bdk bwh ktil double decker aku...dia ni ska bt poyo...haha...adush.......gjan?yg ni brat skit nk cter...haha.......tp dia okay jer.....Hafiz bdk KL tp dlu stdy kt SBP yg da aliran agma kt Kajang...so he knows well la bout KL nie....aku ni mla2 agk jakun jgk laaa....hehe...tp lma2 okay jer...alhamdulillah....terima kasih la semua roomtes aku yer........sgt berterima ksih........FARID,terima kasih ajr aku BI.....aku tahu BI aku tnggang langgang dan dsbbkan itu la aku mnta TESL..aku nk improve BI aku....hehe..thakns again u all....

24-27/05/2010

msa ni ada mnngu MDS...mnggu destini siswa...mnggu ni mcm2 aktiviyi mnarik ada...sgt mnyeronokkan...alhamdulillah......hri pertma tue,km pergi bgnan IUC kut ntah aku x ingat nma pe.....untk bt pndtfran sbgai pljr UiTM....scra rasminya hri itu aku bgelar sbgai pljar UiTM Shah Alam yg ku syangi....hehe...poyonya...hehe...erm.....ms 25/5 bnyk taklimat jer......x da pa sgt tp ttap njoy la jgk.....

haaaaaaaaaa...msa 26/6 ni yg best....ms hri ni da krsus kngraan....krsus ni best sgt....mmg smngat patriotik aku smkin mningkat msa hri nie n kmdianya...alhamdulillah.......semakin syg pada UiTM pn ada......hehe....

27/5.....hri nie hri berjmpa dgn Dekan Fakulti Undang-Undang.....Pjmpaan tue x la lma sgt....pkul 12 dh blh blik dh...so aku blik hstel n tgk2 smua kwn2 aku nk blik rmh sbb cti wesak 3 hri...aku pn pe lg sbuk la nk blik jgk...dh la rmh jauh...tp blik jgk...tket bas hbs smua...haha....so pa lg,terpaksa nek kereta api ler...yg mcm kuda tue...aihh...sgt meletihkan aku.......huh......byangkan ms smpai kt rmh hri jmaat tue,aku tdur drpda pkul 12;40 tgh hr smpai 5;30 ptg...fuhhhh.......tp tue smua knangan dan jgk pgalaman..haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan